lauantai 17. elokuuta 2013

Vaatevarastoa uusiksi! :)

Siivosin mun vaatekaapista aikamoisen läjän liian suuria vaatteita. Kaikki mun farkut oli käynyt isoiksi. Siis kaikki. Tänään kävin sit ostaa kahdet uudet housut, kokoina S ja 29. Siis mitä ihmettä? Minulla S-koon housut?! Kyllä vain. :) Edelliset oli kokoa L, eikä istunut enää ollenkaan. Farkut jotka saivat lähteä, olivat kokoja 32, 31 ja 30. ( Sanottakoon tähän, että sovitin myös housuja kokoa 27, ja ne oli sopivat. Malli ja väri ei ollut mieleinen...)

Ensviikolla otan taas kuukausimitat, saa nähä onko nyt lähteny enemmän kuin viimeksi. Toivottavasti! :)
Kalliiksi käy tämä laihtuminen, kun täytyy uusia myös vaatevarasto... :D
Näin "hyvin" lempparifarkut istui maaliskuussa...
Ja näin eilen...
Maharöllykkä toukokuussa..
...alkaa pikkuhiljaa sulaa...
...mut vielä siinä on mistä lähtee. Rasvaa ja ylimääräistä ihoa...

Uusista farkuista en vielä napsinu kuvia. Niistä siis lisää myöhemmin. :)
Mä alan pikkuhiljaa tykätä mun käsivarsista. ;) Toki tavoitteeseen on vielä matkaa..
Tänään oon viettänyt vapaasyönti-päivää ihan hyvällä omallatunnolla. Kebabranskiksii piiiitkästä aikaa ja namuja. :P

2 kommenttia:

  1. Hyvä Sonja!!! Tosi hyvin on sulla kilot karisseet.. Näin Se kärsivällisyys palkitaan! ;) tästä on hyvä jatkaa..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kyllä tässä kärsivällisyyttä tarvitaankin. Jos alkaa tuntua, ettei mitään tapahdu, niin vertailee vähän kuvia... ;)

      Poista